اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 12
کل نظرات : 11

بازديد امروز : 13 نفر
بارديد ديروز : 0 نفر
بازديد هفته : 58 نفر
بازديد ماه : 151 نفر
بازديد سال : 785 نفر
بازديد کلي : 6,800 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پربازديد
شهر هرت کجاست؟ بازديد : 1809
ریسک پذیری بازديد : 139
گنده ی مجازی بازديد : 135
#اشتباهخوب بازديد : 133
سلام!!! بازديد : 129
آینده؟ بازديد : 117
?dream or nightmare بازديد : 95
یک نشان بازديد : 75
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

سلام چند وقتی بود مسئله ای ذهنمودرگیرکرده بود و اونم ریسک پذیری بود. شما ریسک پذیر هستید؟ بذارید بگم که خودم به هیچ وجه اهل ریسک کردن نیستم، فکرکنم این ویژگیم که درخصوص خوب یابد بودنش درادامه بحث میکنیم؛ ناشی از عدم اعتمادبه نفسیه که دارم. اصولا دوست دارم زندگیم خیلی روتین باشه ، منظورمم ازروتین بودن سریه ساعتی بیدارشدن و یه کارای تکراری کردنو سریه ساعت مشخص خوابیدن نیست؛ منظورم اینه که از اتفاقات غیرمنتظره خوشم نمیاد، به طور مثال اصلا از کارهای غیرمنتظره اداری خوشم نمیاد(کی خوشش میاد؟)، یا از مسئولیت های جدیدی که بهم سپرده میشه بیزارم . خب حالا که دارم این مطلب رو مینویسم فکر کنم کاملا این قضیه ناشی از عدم اعتماد به نفسیه که دارم، به هرحال هرکسی ویژگی های بدی هم داره. خب؛ حالا ببینیم که ریسک پذیری ویژگی خوبیه یانه. اگربخوای کلی بهش نگاه کنی اصلا خوب نیست چون ریسک پذیری یک بار اتفاق نمیفته ودر مجموع اگه بخوای حساب کنی خواهی دید که اصلا به نفعت تموم نشده؛ ولی اگه بخوای موشکافانه نگاه بکنی دوشاخه وجود داره: اول اینکه افرادی که ریسک پذیرهستن اززندگی بیشترلذت میبرن ( به قول آقای والتر وایت زندگی بدون ریسک کردن معنایی نداره!) ؛ دوم اینکه، درمواقعی ممکنه ورق رو برگردونه و یا دریچه ای جدید به روت بازبشه . راستش حالا که دارم این مطلبو می نویسم دلم میخواد ریسک پذیرباشم، پس ازنظرمن ریسک پذیری لذت کاملا حلالیه که "باید" تجربش کرد؛ این نظر من راجع به "ریسک پذیری" بود، منتظر نظرات شماهم این زیرتوبخش نظرات هستم.
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 21

بازديد : 139
[ پنجشنبه 02 شهریور 1396 ] [ 1:31 قبل از ظهر ] [ محمد حسین متین فر ]
آخرين مطالب ارسالي
به چه امیدی زنده ایم؟ تاريخ : جمعه 12 شهریور 1400
?Weird تاريخ : پنجشنبه 30 مرداد 1399
?dream or nightmare تاريخ : یکشنبه 02 تیر 1398
محدودیت: خوب یا بد؟ تاريخ : پنجشنبه 31 خرداد 1397
ریسک پذیری تاريخ : پنجشنبه 02 شهریور 1396
آینده؟ تاريخ : شنبه 10 مهر 1395
#اشتباهخوب تاريخ : دوشنبه 14 تیر 1395
یک نشان تاريخ : پنجشنبه 10 تیر 1395
گنده ی مجازی تاريخ : جمعه 21 خرداد 1395
شهر هرت کجاست؟ تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394
ارسال نظر براي اين مطلب
اين نظر توسط iosyar در تاريخ 1396/11/22 و 2:15 دقيقه ارسال شده است

مسابقه هاي جديد سايت آي او اس يار رو از دس ندين.
سوالاي جالب و جوايز خوبي داره. هر روز مسابقه جديد. هرچي زودتر بياي به نفعته
آموزش هم داره. اگه قابليتاي آيفونو نميدوني يا منتظر آيفون جديدي يه سر بزن
http://bit.ly/2sfwmy4

اين نظر توسط Ali در تاريخ 1396/06/02 و 13:21 دقيقه ارسال شده است

داداش معلومه که ریسک پذیری خیلی چیز مهمیه توهم اگه یه ذره ریسک پذیر بودی شاید وضعت بهتربود به هرحال خیلی سخت نگیر یه حالی هم ازمابپرس وقت کردی


کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ
حرفام، درددل هام، دوست داشتنی هام و تفکراتم
جست و جو

رزتمپ