اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 12
کل نظرات : 11

بازديد امروز : 8 نفر
بارديد ديروز : 0 نفر
بازديد هفته : 53 نفر
بازديد ماه : 146 نفر
بازديد سال : 780 نفر
بازديد کلي : 6,795 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پربازديد
شهر هرت کجاست؟ بازديد : 1807
ریسک پذیری بازديد : 139
گنده ی مجازی بازديد : 135
#اشتباهخوب بازديد : 133
سلام!!! بازديد : 129
آینده؟ بازديد : 117
?dream or nightmare بازديد : 95
یک نشان بازديد : 75
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ
سلام!!! سلام به دوستان، آشنايان، برادران، خواهران، خویشاوندان، افراد حقیقی یا حقوقی و حتی مجازی (!) حالتون چطوره؟ خوب؟ خب خداروشکر چون فکر میکنم که این "حال خوب" حالتی نیست که اغلب اوقات وجود خارجی داشته باشه. منظورم از "وجود خارجی" چیه؟ خب واضحه، انصافا تاحالا چندبار درجواب کسی که حال و احوالتون رو پرسیده گفتید بدم؟؟! رودربایستی نداریم که اینجا، چون فیس توفیس صحبت نمیکنیم پس راحت حرفمون رو میزنیم. حالا که کار به اینجا رسید یه سوالی پیش میاد که : "چرا راستش رو نمیگیم؟ " ؛ خب جدی چرا؟ من وقتی این "راستش" رو نمیگم یه حالت فقط وجود داره : "رودربایستی و خجالت". "راستش" رو بخواین، من از دوران حیف شده ی کودکی، خجالتی بودم. آمّا! آمّا در مواردی که قسر در رفتم و "خجالت" هنوز نفهمیده که دارم بایکی حرف میزنم، معمولاً "راستش" رومیگم. اگر واقعا خوب باشم ميگم که خوبم ؛و اگر خوب نباشم هم ميگم ؛(الانم واقعا دارم "راستش" رومیگم) شما چطور؟ منتظر نظرات جذابتون هستم زیر اولین مطلب وبلاگم در سرمای سوزناک بهمن ماه ۹۴.
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 11

بازديد : 128
[ چهارشنبه 21 بهمن 1394 ] [ 5:00 قبل از ظهر ] [ محمد حسین متین فر ]
آخرين مطالب ارسالي
به چه امیدی زنده ایم؟ تاريخ : جمعه 12 شهریور 1400
?Weird تاريخ : پنجشنبه 30 مرداد 1399
?dream or nightmare تاريخ : یکشنبه 02 تیر 1398
محدودیت: خوب یا بد؟ تاريخ : پنجشنبه 31 خرداد 1397
ریسک پذیری تاريخ : پنجشنبه 02 شهریور 1396
آینده؟ تاريخ : شنبه 10 مهر 1395
#اشتباهخوب تاريخ : دوشنبه 14 تیر 1395
یک نشان تاريخ : پنجشنبه 10 تیر 1395
گنده ی مجازی تاريخ : جمعه 21 خرداد 1395
شهر هرت کجاست؟ تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394
ارسال نظر براي اين مطلب
اين نظر توسط امیر در تاريخ 1394/11/23 و 22:15 دقيقه ارسال شده است

راستشو بخوای اصلا حتی فکرشم نمیکردم انقدر خوب بنویسی حالا چرا فکرشو نمیکردم؟ چون همیشه کم حرفی و الان به این نتیجه رسیدم که کم حرف بودن به معنی حرفی برای زدن نداشتن نیست هر چقدر که این چند خط نوشتت رو خوندم بیشتر به این فکر کردم که تو یه ادم موفق هستی. واقعا با نوع نگارشت حال کردم خیلی خوب مینویسی. ادامه بده منم داستانهای تخیلی که نوشتم و مینویسم رو برات میفرستم بذار تو سایتت. تو یه ادم موفقی خیلی خیلی حال کردم با این نوع نگرش و این کارایی که جدیدا داری میکنی موفق باشی همیشه پشتیبانت هستم
پاسخ : خیلی ممنون خیلی انرژی گرفتم.

اين نظر توسط Ali در تاريخ 1394/11/21 و 5:50 دقيقه ارسال شده است

Salam b to doost aziz, mobarak bashe webloget, kheili khoobe dada, edame bde. شکلک


کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ
حرفام، درددل هام، دوست داشتنی هام و تفکراتم
جست و جو

رزتمپ